Betynce se daří moc dobře. A ač jsou barzoji velcí cíťáci, Betynka umí být také uličnička :))

 02.08. 2016 

Betynce se daří moc dobře. A ač jsou barzoji velcí cíťáci, Betynka umí být také uličnička :))
Z Betynčina deníčku . . :-))

Ahoj mamino Sophinko a i ty lidská ! :)
mám se BEZVA ! Papám 4x denně, ráno vlažné mlíčko s piškotkama, v poledne jsem měla miminkovské granulky s masovou konzervou, odpoledne mi uvařili těstovinky s masem a večer jsem měla ještě těstovinky, granulky a konzervičku. 

Se všemi z celé smečky už jsem kámoška :D ;) a tatínek? je SKVĚLÝ ! :) můžu na něj skákat, poštěkávat a provokovat ho ke hře, běhat kolem něj a vyskakovat, dokonce ho umím i podlést a on? NIC. Tak ho vždy za odměnu olízám na pusince a on mi také vždy dá pusinky
 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 

Snad se ti po mě moc nestýská? Mě zatím ne. Už jsem ožužlala pantofli, zkoušela jsem si prohlédnout knihu o pejskách a také jsem si i vyzkoušela vysoké kozačky mojí nové paničky, byly mi až pod krk :D. Když ony mi ty kozačky nedaj, mám to asi v genech, viz ruský kozáci (казаки) :D ;) 

Jak mi vyprávěla má panička, Barzoj je již devět století podstatnou součástí národní kultury ruských dějin. Více o historii nás, ruských národních pejsků, se již budete moci brzy dočíst ;). Nakonec jsem si do pelíšku odnesla tenisku, byla přeci jen lehčí :D 

Betynka na fotce těsně po koupáníčku, jako mokré kuřátko.. ;-)) museli jsme "vyprat" kožíšek ;) Ve vaně se jí líbí, sprchu je bezva chytat když z ní cáká vodička a fén je pro Betynku také kamarád, všechno tohle Betynka umí ! :) :)
 
 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ 
        
Tak se měj moc krásně a já se zase ozvu :) ;) pac a pusu tvá Betynka ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  :)