V peřinkách po náročném výletě na výstavičku :)

 Hezký a příjemný den všem mým přátelům jak psím tak člověčím ! :) :)

Všechny vás moc zdravím a chci poděkovat za krásné vzkazy i za podporu v mém poctivém uličnictví ;) a samozřejmě uličníkuju jak to jen jde !! ;) 

Můj gaučing či posteling po každé mé aktivitě s paničkou (jsem takový roztomilý hajánek), ať už běhám po loukách plných kytiček, cvičím či se věnuji sportovní kynologii, plavu, jsem povolán jako hasič, nebo šplhám doma po poličkách a taky vytahuji z knihovničky co se zrovna hodí, či si otevírám lednici :D ;) , je moc fajn :) ale má upřímná neplecha se mi fakt vyplácí :DD a vždy mi z toho něco kápne :DD Pěkné počasí ve mě probouzí spousty a spousty energie a jako správný dalmatin naplňuji punc rošťáka své paničce skutečně do puntíku ! ;) :) i jak mi říkají mí přátelé na fb z celého světa. . . elegant spotted rascal :DDD (protože, a to už od miminka, čím větší mám fousky, tím větší jsem lumpík ;)) . . . ikdyž, panička mi říká občas, že jsem opravdu parchouš ;))

Těším se na vaše další zprávičky nebo gratulace, protože jsem rád obdivován (ještě že jsem tak skromný :DD a mějte se všichni moc pěkně a přeji opravdu upřímnou neplechu a nelajdejte to !! ;) 

A nezapoměňte, heslo dnešního měsíce zní: Kdo uličníkuje nezlobí ;)  váš uličník :) manekýnek Káša :)