Veselý červen :-)) + naše agility překážky + škola o loveckých vlohách..

 04.06. 2015 

Veselý červen :-)) 

  • ÚPRAVA VIDEA WAFDAL PRAGUE 2015-vloženo přímo sem na web, viz níže ;-))
  • Jak se máme a co pořád děláme :))

Jinak máme veselo . . ;)

Počasíčko nám přeje, je krááásně :-)) tak běháme venku, skotačíme a pěkně zlobíme :) A to je přesně ono ;) a také Vám tady prozradíme, že nám paničky pořídili agility překážky a až domů k nám přijely ;) ;) Tudíž skákáme, prolejzáme, slalomujeme, přelejzáme, učíme se další trpělivosti a vyčkávání na přesnost, proskakujeme kruhem tam a zpět a to si představte, že naše překážky mají i úžasnou veselou barvu!! :) Např. náš proskakovací kruh je v konstrukci krásně žluté banánové barvě a je modrý <3 <3 No prostě červen je zase veselým měsícem nás pejsků ;-)) 
 
UŽÍVÁME SI O STO SEDM ;) 
Já Falcoušek, tedy nyní na lumpárny nemám moc čas, protože jsem rozený manekýn a vždycky, když zdolám nějakou překážku, vystavím se ještě u toho a dívám se, kdo kouká.. :-DD můj výstavní postoj je zcela přirozený, žádný naučený nebo vymodelovaný přes nějaké stojany nebo podstavce.. panička nám také v tomhle dává prostor volné přirozenosti a projevu :) Samozřejmě tedy i včetně uličníkování.. :-D říká tomu všemu podpora osobnosti ;)
Jsem já to ale tááák šťastný pes <3 :) !! I am soo beatific boy <3 :-) !!
 
No, a já Cherrýtka všem fandím a skákání mě zatím moc nebere, zato  odměnování, to ve frontě na frolík stojím mezi prvními :-D a taky slalom dělám úplně vysmátá a pořád dokola, prostě mě to baví už od štěňátka, ale to, pokud sledujete náš web, víte ;) Strašně ráda také dělám modelku jako náš Falcouš a, o to víc, moc ráda stojím ve výstavním postoji sama od sebe  když vidím, jak se okolí líbím :) Jako správná čokoládová princezna s čoko srdíčkem na čele mi nechybí vznešenost a půvab ;) no ale pořád se na všechny pěkně směju ale fakt pořád .. ;))
Jsem princeznička uličnička s čoko srdíčkem na čele <3 :-) !!
 
Jo, a já Gregorek tedy zdolávám překážky všecky !!! :-DD úúplně všecky, skáčku slalomuju, prolézám, přeskakuju... no prostě všecko co jde, a co nejde si vymyslím :-) jsem prý jako můj skvělý cvičený bráška Gentleman-Bastík ;) . . skočím si překážku, pak druhou, pak slalom no a za odměnu si skočím ještě přes pevný tunel a to sám od sebe ;)) No prostě si to užívám :-)) a moc mě to baví :) 
Jo a taky Vám na sebe prásknu, že také velmi rád vystavuju a to opravdu v tom pravém slova smyslu, řekněme po myslivecku. Panička se mi prý vůbec tedy nediví, že si mě, ti co mě našli když jsem běhal ještě opuštěný po "světě" spletli s ohařem, jelikož ale úúúplně přesně, jako vystavují ohaři, když nasávají a zavětřují zvěř, tak přesně to já dělám vždy, když jsem venku a o to víc, když ještě zafouká větřík. Větřím a vystavuji svůj čumáček vzhůru společně s typickým výstavním postojem a navětřuji a navětřuji :-)
Jelikož vystavování je přirozenou vlastností loveckých psů (ohaři, pointři..). Pointři mají k tomu i trochu výše vyvýšenou čenichovou partii než dalmatin, pro lepší navětřování. Většina psů zvěř ihned po navětření vystavuje, je však potřeba rozlišovat, jestli vystavuje zrakem, tzv. na viděnou nebo nosem. Gregorek tedy vystavuje nosem a to samozřejmě ne zvěř, ale jakýkoliv pach, který ho zaujímá, a to je vlastně veškerý který zvětří :-) 
Je to nádhera vídat toto přirozeně jemu vlastní chování, jelikož jak jistě víte, dalmatin je též zařazen do skupiny "Lovečtí psi" :-) tudíž má mít přirozené vlohy a náš Gregoríno se vystavuje a větří tedy opravdu dlouho, úplně přesně tak, jak to dělají ohaři, pointři, a to náš Gregorek tedy obstál na 200% !! :-) 
Musím říci, že . .
Naše psi vždy upřednostňuji tak, že jim naslouchám. VŽDY jim dopřeji to, čemuž prokazují svou přirozenost :-) Nikoliv, že je nutím do toho, co si usmyslím já, ba naopak!! Vždy se já člověk přizpůsobím zvířeti tak, že je vedu tou cestou, kterou si sami vyberou a která je jím přirozeně vlastní. 
Jak můžete vidět :-)) např. Falcouš výstavní manekýn, extra vychytralý pes pro různé hlavolamy a sportovní vedení vždy pro něj originálně uzpůsobené, Gregorino pracovně založený pes se sportovním vedením a i velkými vlohami pro loveckou kynologii, Enýška klidná mazlivka vyhledávající společnost-canisterapie, Tim barzoj též, . . . Každý pes jiná ves ;) Moji psi umí vše, ale každý je vedený směrem jemu přirozeně vlastním.
PROSTĚ VŽDY ČLOVĚK PŘIZPŮSOBENÝ ZVÍŘETI, NIKDY BY TO NEMĚLO BÝT NAOPAK !! :-) 
 
zde názorná ukázka VYSTAVOVÁNÍ a VĚTŘENÍ :-)) Jsem opravdu moc hrdá na Gregorka, který to dělá sám od sebe a prokazuje tím vlastnosti, jemu přirozeně v genech určené :-) Snad se mi ho podaří při tomto taky vyfotit . . ;-))
foto zdroj: google.cz
 
 
Zato já Enýška na všechny dohlížíím a ubaštívám paničce z mističky frolííky. . . ;-)))
Jsem úžasná 12ti letá bábuška a celá usluníčkovaná <3 :-)
 
No a já Judynka všechny popoháním, udržuji ve smečce pořádnou výchovu a když přijde řada i na mě, jdu si skočit, prolézat a představte si, i přejít houpačku :-) (kdo neví, je to ta padající kladina, na kterou když pejsek vleze, tak se v půlce lomí/zhoupne na druhou stranu jako houpačka pro dva) 
Jsem nejen zasloužilá matka a vedoucí celé naší smečky ale i zdárná agilití královna <3 :-)
 
No a abych nezapoměla, naši barzoji se tedy také činní a nezůstávají pozadu :-))
Timík běhá okolo překážek a všechny vždy poctivě kontroluje :-)) 
no a Akira kikina Jukyna vše "kontrolíren" z dálky. . z lehu . . :-DD
Jsme oba ruské národní plemeno a jsme velmi iniciativní ve všem <3 <3 :-) :-)
 
No, tak takhle se asi nyní máme :-) Moooc se těšíme až se více ohřeje naše řeka abychom mohli už taky konečně chodit plavat a řádit do vodičky. Gregorka to budeme muset pomalinku naučit a uuučit a učit, aby se vodišky nebál, ale to zvládneme levou zadní, jsme si jisti ! ;-))
Tak my se Vám všem, co nám fandíte a máte nás rádi zase brzy ozveme a přejeme i Vám krásné počasí a pohodové dny :-))
a zde animace, aby jste si mohli prohlédnout naše překážky ;)