VIDEO OF WAFDAL SHOW PRAGUE 2015- ME AND ANGELO !! :)

 01.06. 2015 
A to není vše, ještě Vám přinášíme i video !! :)  
Leni, 
JUPÍÍÍ :) Ty jsi úžasná !! Jsem moc ráda že Tě mám a že mám díky Tobě i video-vzpomínku z této velké akce !! Opravdu moc díky Leni :) Nyní jsi můj osobní režíro-producento-kameramano-přítel v jednom :-D Opravdu Velké díky Leni !! :) Yyyeeaahaaaaa !! :-D (y)
 
a vzkaz od Falcouška:
,Ahoj mí drazí přátelé :) tady s Vámi všemi sdílím video mojí paničky s mým výborným kamarádem Angelkem :) Paničku jsem mu tedy na chvilku půjčil ;) a jde jim to skvěle, co říkáte :)
Pěkně si to prohlédněte a nebojte, když už je WAFDAL za námi, můžu teď zase vymýšlet ty moje proslulé lumpárny.. tak Vám brzy nějakou zase prásknu :-D co jsem zase vykoumal a jak :-DDD ;-))"
 
THIS IS VIDEO OF WADAL SHOW PRAGUE 2015 !
judges males Ludmila Fintorová (SK) + females Nenad Devic (SRB)
Show Handler: Věrka Hejtík (CZ)​
 
Champion class (6/6)
CH. Amor Royal Felicity ,Angelo,
result. Excellent
 
Doporučuji pustit na velkou obrazovku v HD, je to  přeci jen lepší kvalitka ;) Video zde/ here:
 

 

Posted by Lenka Polívková on 1. červen 2015
a Gratulace majiteli Milouškovi !! Angelo je moc krásný pan pes, který běhá vždy s hlavou nahoru ! :)
Huge thanx for video my amazing friend Lenka Polívková !! :) 
 
Angelek zde ve WAFDAL postoji.. :)