ROZLOUČENÍ . . . Věčná loviště.., co nám země dala, si zase za čas vzala. . . :'( R.I.P. JUDYNKO A ADÁMKU.. <3 <3

 17.11. 2015

ROZLOUČENÍ . . .

Věčná loviště.., co nám země dala, si zase za čas vzala. . . :'( 

 13.11. 2015 
MÁME VELKÝ SMUTEK, NEBÍČKO PLÁČE S NÁMI  . . . 
Odešli mi dva naši milovaní v jeden den. . . v pátek 13. listopadu 2015.

The Rainbow Bridge
Při psaní těchto slov cítím velkou bolest, pláči, vím, že každý život musí jednou skončit a tak Judynce a Adámkovi děkuji za to, že nám dělali společnost, že nás věrně provázeli životem a že se radovali společně právě s námi...
 
Judy Emotikona heart & Adam Emotikona heart R.I.P.
   
Judy 9 let a 7 měs.
Děkuji Judynko.
Adámek 8 let a 2 měs.
 Děkuji Adámku.

 

Judýsenko moje milovaná, vedla jsi celou smečku a zároveň jsi byla nevěrnější součástí mého srdce. 

Byla jsi tak osobitá vůdčí členka rodiny a vždy jsi si věděla se vším poradit. Mnohé jsi mne naučila. Vždy jsi vše vyhrávala, vždy jsi mě chránila a vždy jsi tu pro mě byla.

Byla jsi ta pravá zasloužilá fena maminka, Dala jsi nám  úžasně krásné zdravé a velice osobité děti, jako jsi byla Ty, Děkuji Ti a přeji, hraj si s ostatními pejsky v naší chaloupce tam, na nebíčku za duhovým mostem. Hlídej tam naši rodinu a mějte tam radost společnou. Zase se spolu sejdeme a pomazlíme, ale . . ne hned, ne hned..
 
Judýsenka pomáhala lidem, byla skvělý canisterapeut a také jsem s ní absolvovala spoustu cvičebních a výcvikových zkoušek sportovní kynologie v rámci rekvalifikace v oblasti práce se zvířaty, rekvalifikační kurzy  a různé specializované vzdělávácí programy, včetně mého kynologického a veterinárního učení a následně výcviku se závrečnou  odbornou zkouškou a tím splněnou akreditací. Judy byla významná fena a dokázala ve svém životě velmi mnoho.
 
 
Adámku Dadámku, můj úžasný krásný kocourku,
vždy jsi mě pomáhal léčit, vždy jsi mi přišel na pomoc, když mi bylo zle a vždy jsi mě zahříval, když mi tekly slzy. Měl jsi tak silnou vůli a srdce velikána. Vždy jsi tu pro mě byl. Moc Ti děkuji, a věz, že místo v srdíčku budeš mít stejně jako Judynka také navždycky. Milovala jsem vás oba a vždycky budu. 
 
Adámek z chs Astra Coeli byl Norská lesní kočka. Také pomáhal lidem, byl to skvělý felinoterapeut s AAT i AAA metodou léčby. Vždy dokázal pomoci a také díky němu jsem se mnohé naučila.
 
Děkuji Judynce a Adámkovi že vždy potěšili, vyléčili a opatrovali naši rodinu. 
Vždy budete s námi v našich srdcích. 
Děkuji. . .
 


 

video youtube.com Janickaa007