Z Kášonkova dne . . . alias Jaro je tu;)

 21.04. 2014

Z Kášonkova dne . . .

Užívám si života jako správně milovaný pes - rozhodně člen rodiny :)

Právě se válím po našem trávníku s pampeliškami až jsem z toho celej žluto-zeleno-červenej :-DD Panička se na mě směje, a říká mi, že jsem správný Velikonoční dalmatínek ;D to protože zde máme i krásně barevné tulipány, červené, oranžové, melírované  :)
Dnes jsem si krásně užil lítání venku, a ano, jmenuji se po pejskovi z Nekonečného příběhu, Falco byl také lítací pes ;)

Velmi vážně dohlížím na svou smečku, jsem velmi zodpovědný a starostilvě citlivý a jakéhokoliv "narušitele" ihned kousnu do zadku  jak se patří. Poctivě si hrajeme, lítáme a válíme se v pampeliškách a užíváme si našich společných chvil radosti, štěstí a lásky :) A Víte proč?...

Protože máme štěstí že se všichni máme  ! :) A o tom to je ! :)

A představte si, že se mnou vedle naší obří zahrádky běhají ve výbězích koníčkové a už tam jsou i ti slibovaní Frísani ;) Pořád je chodím obdivovat a očumnout a oni se na mne také vždy chodí podívat :) panička jim také nosí jablíčka a to si dáme  s ceeelou smečkou vždy taky ;) Neztrácím nyní absolutně čas a pečlivě si užívám slunečních paprsků, radosti z pohybu a samozřejmě také různých her, které panička vždycky vymyslí :) Kéž by takový šťastný živůtek měli i ostatní pejsci, moc bych to všem přál :)
No a protože jsem "pes lítací" dnes jsem obletěl všude všechny a letím i k vám popřát krásné a barevné Velikonoce  a také jablíčkovou pomlásku ;)

 

Všem Krásné Velikonoce a slunce v duši ikdyž nám má zapršet :) Nejsme přeci z cukru HaF :) 

Jako správný a aktivní pes dalmatin, mimo hasiče a záchrany ostatních pejsků, jsem skutečně veden :) No není to nádhera, úplně zlatá louka . . :)